Slut är nära..

Sitter nu i skolan och pluggar till provet jag har om si så där 1 tim 40 min..
Bra där, Sofia..

Inget sista minuten här inte.. hahaha..

Men det ska nog gå bra endå..

Efter jag har gjort detta prov så har jag bara en och en halv inlämningsuppgift kvar.. Sen är jag klar och får vara mammaledig på heltid =)

Nästa tremin ska jag bara läsa en kurs.. Sen har jag behörighet till högskolan..
=)

Ska bli så skönt när jag har gått ut högskolan också.. Och börja jobb igen..
Jag vill jobba.. =)

Jag hoppas jag verkligen kommer in..
För jag vill inte gå tillbaka och börja jobba på resturangen igen.. =)

NU måste jag pluga vidare så jag klarar provet.. =)

puss å kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0