Onsdagmorgon..

Då har jag och lillaM varit uppe sen 7, mycket bra tid att vakna... Nu verkar monar med uppgång 5 vara ett minne blått.. =) Peppar peppar...

Igår så var ju jag och lillaM med mr/mormor i valbo och handla lite... Men mor min har inte riktigt ro att gå i afärer.. Så jag köpte bara ett par jeans och leggings..
Letar efter något att ha på julafton och juldagen i morgon när vi ska dit lilla familjen..
Milly fick en uppsättning kläder som kan användas på julafton..
Vill inte köpa så mycket nu innan mellandagsrean, då det kommer nog bli rea på dom flesa kläderna då.. Men det mesta kläderna i stl. 86 var ju slut.. Så jag köpte till jul i allafall om vi inte skulle hitta något i morgon som är mer juligt..

Velourklänning - 80% Bomull,20% Polyester
Strumpbyxa - 76% Bomull,3% Elastan,21% Polyamid
Och en vanlig vit långärmad t-shirt...


Även mitt hår är 20 cm kortare..
Så nu slippet jag en lite M som trar mej i håret...
Idag när liten sover ska det i en blekning bara.. =)


Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0