Onsdag

Idag är en dag jag inte trivs med mej själv..
Jag vill ha min kropp tillbaka..
Den komer tids nog.. till sommaren 2011 så ska jag kunna ha alla min gamla kläder på mej..
Det är målet.

Jag vill inte vara super smal. Bara känna mej nöjd med mej själv.. Det har trots allt kommit en underbar lite varelse ur mej..



Just nu ligger Milly och sover sen en liten tid tillbaka...

Om hon inte vaknar före 17 så måste jag väcka henne... Så hn somnar i tid i kväll.. =)

 

Idag kom en tröja jag beställd på Nelly i måndags.. Snabb leverans =)

Den satt väl inte exakt som jag vela... Men den får stanna.. Den kommer bli perfekt en då.. =)                      Tänkte ha den på julafton eller juldagen.. Får se..

Ja, juste det. På juldagen blir j min försa utgång sen Milly kom till oss.. Jag känner mej redo..                     Farmor och farfar får den stora äran att ta den första sova borta utan mor och far för Milly.. Lillan börjar bli stor.. Sova borta och allt. =)


Nu ska jag plocka och dona här innan Milly vaknar..

Sen ska vi städa lite när hon vaknar.. 

puss o kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0