Nyårafton...

Japp, idag är det nyårsafton och jag sitter här.. I vardagsrummet helt själv med Milly sovandes i rummet brevid och sambon på fest..

Jag sitter dessuton med 39 graders feber.. Jippi!!! 3 dagen...
Men i dag på förmiddagen så trotsa jag  febern efter ex antal alvedon och ipren och tog med mina två hjärtan på en pulka promenad..


Sitter även och skriver klart ett skolarbete som ska vara inlämnat senast 24.00 idag.. Grattis Fia.. KAn inte vara i bättre tid...
Men men.. I morgon är ett nytt år.. Ett år som komer fortsätta lika underbart som 2010 har varit.. Det är jag toksäker på.. =)


Nu... Skriva klar denna förbanade uppgift.. Sen ska jga försöka hålla mej vaken tills 12-slaget.. =)


Gott nytt år alla där ute..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0