Julklappar..

Ja, jag har ordnat lite julkalppar och vet vad jag ska köpa till resten.. Så det blir lätt att åka och köpa i valbo den 23 dec.. =)

Igår efter skolan så gick jag hem till min mor och far.. Mor är barnvakt till Milly varje tisdag då jag går heldagar i skolan just på tisdagar..
Vi sluta tidigt på sisat lektionen så kom till mor redan vid 14 iställer för 16..
Så då åkte vi in till Barnens hus då Milly har önskat sig en lätt och smidigare vagn i julklapp..

Vi vela ha en carena easy så den är perfekt att ha på resan när man typ ska handla eller liknande...
Men när vi kom in så kändes den lite väl ranglig för använda så mycket jag jag hade tänkt vi skulle göra..
Så bredvid den så stog BRIOs Race bredvid den var ju grymt mycket stadigare och nog mer håll bar för den användning jag hade tänkt använda den för.. Jag är mycket ute på promenader på grusväger och i skog...
Såg även en BRIO Spin lika storlek som Race och samma storlek ihop fälld.. Och med svängbara hjul fram.. Det har jag vela haft länge.. =)  Men det passar ju tyvärr inte för det liv jag lever.. Så den fik stå kvar i butiken =(
Men mor och far fick en julklapp köpt till deras första och enda barnbarn. En BRIO race svart/röd.. Mor köpte även en babypulka till Milly i julklapp.. 
Så nu ska Milly bara glömma bort julisarna till julafton...


Sådan ska lillaM få av sin Mormor och morfar.. =)


och en sådan..


Så dom skämmer bort barnbarnet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0