Fuldag...

Det har jag idag... En riktig ful dag..
Allt jag sätter på mej känns fult.. Tjock, uppblåst och allmänt ful...
JAg har inga kläder att sätta på mej även fasten min garderob bokstavligen är över full..

JAG vill ha massa pengar så jag kan köpa lite nytt..
Snälla tomten?!! =)


Idag ska vi lilla familje åka till valbo där pappan ska leta efter julaftonskläder, medans jag måste handla mina dagen före julafton då jag inte har råd att köpa några nu.. =(
Så ajg får vä ta det som ingen anna vela ha. Det som är över..

Sen så ska Milly och jag hoppa av i sandviken där vi ska träffa MIllys moster som här där och hälsar på fredag-lördag..


Nu ska jag ta och leta lite mer i garderobeen efter något att ha på mej..










Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Hihi, vad söt du är! Ingen liten ännu, hon stannar nog några veckor till ;)

2010-12-07 @ 16:36:44
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0