Fredag...

Då lider veckan mot sitt slut.. God vad fort det går...

Igår var vi på julbord som sagt.. Väldigt gott. Men man får inte i sig hälften av det man skulle vela. =)

Idag så ska det bli städning här hemma. Det behövs.. =)

LillaM och jag sak ta och gå en långpromenad snart, så jag kan ta och duscha och göra mej lite vardags fredags fin.. =)

Ska även göra lite mer barnmat då den börjar ta slut i frysen.. Det får bli storkok, köttfärssås och pasta..



Jag måste även beställa klipptid så jag kan få lite fason på håret till jul.. Sen så lägger jag i lite blekning själv.. 
Sitter även på om jag sak beställa en tröjafrån Nelly till jul.. Tänker ett tag till..


Nu ska vi klä på oss ytterkläderna.. =)

Puss och kram...

 

Kommentarer
Postat av: josefine

allt bra med dig? :)

2010-12-12 @ 18:34:27
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0