Välkommen in i vardagen...

Nu börjar den vanliga vardagen...
Semstern är slut för sambon och vi blir ensamma. Han börjar med att jobba eftermiddag så denna vecka blir vi ensamma på kvällarna.. Ursch för eftermiddagspass..


Nu är det två veckor sen jag ska börja plugga och om tre veckor så går sambon på pappaledighet två månader.. =)
Jag ska plugga fram till 4 månader nu tills 31 december.. Dom första två månaderna är sambon hemma med Milly och sen så pluggar jag och är mammaledig.. Men det går nog bra.. Jag har en sån motivation.. =) Engelska, historia och naturkunskap..



Nu sittar jag här vid datorn och Milly ligger på sin filt och har somnat. Vi väntar på att klockan ska 20 i 10 för då ska vi ta en promenad till "öppna" och gå på babymassasge..

Sen ska jag ta tag i min klädkammare.. =)

puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0