Tillbaka till verkligheten..

Ja, nu är det slut på Millys och mina mysdagar =( 
Idag ska jag på inskrivning på komvux, tre kurser ska jag läsa, sep-dec på 75% studier. Älskligen kommer vara pappaledig sep-okt, sen ska jag plugga och vara mammaledig nov-dec..

Helst av allt vill jag fortsätta vara hemma med Milly och mysa alla dagar. Men jag måste plugga dom här kurserna för att kunna söka in till högskolan sen. Det känns ändå bättre att göra det nu än sen när Milly har börjat gå och behöver ännu mer uppsikt än nu..

Sambon blir ledig från och med 1 sep (onsdag nästa vecka). Men denna vecka jobbar han eftermiddag så han har Milly fram till 13.30 sen kommer Millys farfar och har henne tills jag kommer hem vid 15.30.. =)

Men nu måste jag skynda mej lite.. om en ½ timme går bussen.. Så jag måste packa i ordning lite och hita en väska. Men är ju så varn att han vagnen med sig och där har man allt i skötväskan.. Och alla mina väskaor är så trasikga.. Men jag beställde en ny för ett tag sen den skulle komma i börjar av okt. Skönt med lite nytt.. =)


Ne, nu är det bråttom..  =)

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0