Nattad och klar..

Då var lillan nattad och mamman får lite egen tid så här på kvällen.
Vi har haft så mysigt på kvällen även fast en pappan fattades. Men men, skiftjobb.. Bläää!!!

Jag har hunnit med och plockat lite här hemma, så det får bli lite dammning och dammsugning i morgon medans sambon är hemma..
Sen har jag kokat klar saften så i morgon ska ge mej på vinbärsgelé. Och kanske vinbärspuré(läste att det går utmärkt att ge till dom som som lite efterrätt). Ja, juste, klädkammaren den måste jag fan påbörja i morgon...
MEn jag ska städa av inne på toaletten innan jag hoppar i säng idag i allafall..


Idag testar jag en ny ska med Milly.. Hon vaknar ju allt två gångar per natt, så i dag gav jag henne gröt nu på kvällen i stället för morgon. Så kankse hon står sig bättre under natten på både gröt och ersättning.. Får se i natt...

Kladdigt med gröt och jordgubbspuré..


Kommentarer
Postat av: Tomasandrine

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-08-01 @ 11:54:24
URL: http://tomasandrine.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0