Regn....

Jo, det har det gjort. Det bara öste ner här ett tag.. Grannarna kom och plinga på.. Översvämmning i källaren.. Så det vara bara att springa ner och lyfta upp allt som stog på golvet.. Som tur var var det inte så mycket som behövdes lyftas upp.. Jag la lite höga plastlock på golvet och flytta upp allt på dom.
 Jag är ju själv hemma då sambon jobbar..
Men som tur var hade jag precis nattat Milly så fick springa ner snabbt som ögat och fixa..
Men nu är det gjort.. Och regnet är slutat..


Det blev ingen städning i klädkammaren heller. Kom på att jag hade fått 10 lite vinbär av svärmor igår.. Så börja koka saft, som jag får slut föra i morgon då sockret var visst slut här hemma.. Ska även koka lite gele i morgon på lite bär..

Men nu ska jag ta och städa upp lite här i vardagsrummet innan jag ska lägga mej i sängen...

puss å kram¨



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0