Mor och dotter tid....

Idag ska jag och MIlly i väg på Spädbarnsmassage igen.. Om knappt en timme..

Hon är väl inte ett riktigt spädbarn längre.. Men tänk vad skönt att så lite massage.. Det är skönt, avslappnande och bra i förebyggande syftet om hon skulle få ont i magen t.ex.


Igår var vi, lilla familjen, och fira min stor kusin..Det har blivit mycket firande´nu.. Men nu blir det lugnt.. Skönt för Milly att få smälta alla intryck..


Idag ska jag börja rensa ur min garderob och sortera lite.. Slänga, ge bort, spara...
Det behövs verkligen.
Sen ska vi hinna med en långpromenad.. =) Och njuta av sambons sista semester vecka. =)
Nästa vecka börjar vardagen igen.. 

Nu ska jag förberedda lite till Milly. Så jag kan klä på henne och  sen måste vi gå när hon vaknar.. =)


puss å kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0