Klädrensning pågår...

Dålig uppdatering igår, jag rensade i klädkammaren hela eftermiddagen kvällen.. Och måste fortsätta nu på morgonen.
Det går bra. Hit tills har jag fått ihop en sopsäck med skänka kläder och en halv sopsäck med slängkläder..
Det är så skönt när man väl tar tag i det...

Det ska bli så roligt att få sätta igång med Millys lilla lekrum. Jag ändrar min plan för rummet hela tiden.. Men nu ser jag rummet bätte i en helhet när det är mer plats där inne.
Jag ska ta och ringa min far och kolla om han har någon vit färg som jag kan få och måla med där inne. =)
Sen så blir det nog ingen tyg fondvägg, så får se om jag målar en vägg med ljus rosa kanske eller någon annan färg..

Men det ska ut lite byrår där inne så det blir så stort om möjligt.. =)


Neee, nu ska jag fortsätta med rensningen. =)

Puss å kram..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0