Eget rum???

Än är det inte riktigt aktuellt för Milly, men tiden går så fort..

Vi bor ju i en tvåa, men vi har en stor "walk in closet" som jag har tänkt ska bli Millys sov/lekrum. Då vi inte vill flytta till en större lägenhet och sen till hus utan väntar till ekonomin tilllåter hus på engång.

Men som dom flesta tjejer så har jag tonvis med kläder och är extrem dålig på att kasta bort kläder, men nu ska det rensar. Tänkte börja i morgon.. Så i slutet av vecka ska det vara med plats där.

Sen tänkte jag börja lite smått och fixa..
Jag måste sätta upp en tyg fondvägg typ då jag måste ha kvar klädstången längst in i rummet och måla om väggarna.. Tänkte att det skulle bli hel vit och sen så får tyget en rolig färg eller mönster..


 

En lite ideskiss som jag har som jag kommer ut gå i från..  =)


Kommentarer
Postat av: en kärlekssaga: unga föräldrar till två prinsessor.

Vad snäll du är, det värmer verkligen att få en sådan fin kommentar på sin blogg. Hoppas du får en bra dag! kram!

2010-08-08 @ 11:55:53
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0