Det är mycket nu..

Jag har verkligen inte prioriterat bloggen..

Jag och passat på och mys med Milly fullt ut dom här dagarna. På onsdag börjar skolan på riktig och det blir pappa och milly mys någon månad och jag ska då plugga.. =/  Det känns ju sisådär..
Jag vill vara med min älskade dotter varje minut, varje sekund.
Men pappan vill ju och så gosa och tillbringa sin tid med dottern.. Tycker även ha ska få tid med våran lilla älskade dotter medans hon fortfarnade är liten..

Nu ska jag börja med maten till älsklingen kommer hem..


puss å kram


Kommentarer
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Åh, vad jobbigt att behöva vara utan sin älskling. Men hon är ju med sin pappa :)

Han njuter säkert hur mycket som helst över att få vara med henne :)

2010-08-28 @ 12:07:29
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0