Milly 3 veckor..

Idag blir Milly 3 veckor..
Tänk att vi har haft henne här i 3 hela veckor.. =)
Tiden bara rinner iväg..

På förmiddagen var vi in till BVC..

Så nu väger vår stora tjej 5000g och är 58,5 cm... :)

Men då honvar så stor när hon kom till oss och bara har gått upp 65g på en vecka så ska hon börja få lite ersättning utöver ammningen..
Så blir att köpa det i morgon och nappflaskor...
Det är ju även bra att ha intrdicerat det så hon kan få det om jag måste i våg någon gång och enbart sambon blir hemma.. Så han kan mata också.. =)


Våran Milly har ju varit världens snällaste dag som natt en hon föddes..
Men nu har hon krånglat två nätter i rad. Hon vill inte somna på kvällarna och vaknar stup i ett och vill ha mat.. Så jag har kanske inte riktigt så mycket mat hon kräver..

Men BVC-tanten sa att jag kunde prova amma varje timme idag och se om hon blir mättare..
Men varje timme?? Då får jag inte göra annat en att amma..
Så ersättning får det bli...  Men idag blir det ett jävla ammande.
Det spelar ingen roll.. Jag gör att för mitt lillahjärta.. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0