Lillhjärtat...

Vad gör jag upp nu igentligen.

Milly vela ha mat vid sex.. Sen somnade hon om... Varför sover inte jag då....

Men men, det kommer jag märka i eftermiddag.. Tröttheten kommer komma i kapp då.. Men vad gör det när man har världens underbaraste dotter.. =)


_________________________________________________

Dom senaste dagarna har varit lite jobbiga..
Milly har varit underbar, som vanligt..
Men jag har fått e sjuk sambo.. Och är man sjuk så får man inte vara med Milly.

Vilket betyder att jag tar hant om Milly dyngnet runt.. Hon är med mej jämt.. toa, duschen, köket, sängen när jag ska handla´ja, jämt... det tar lite på kroppen.. Att inte kunna sitta på toa i fred, att behöva slänga i sig maten, och duscha påå en minut...

Så jag hoppas sambon blir frisk så vi kan dela upp uppgifterna.. =)


förlossningsberättelse kommer inom kort..
(beror på hur MIlly vill sammarbeta med mej.. =)


Puss


Kommentarer
Postat av: Anna - Om livet som ung ensamstående mamma.

Känner igen det där om att aldrig få vara ifred!

Så såg mitt liv också ut, ända från början och ja, det fortsatte rätt så länge tills Saga blev lite äldre och självständigare :P

2010-07-29 @ 09:43:10
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0