Kroppen efter förlossningen..

Nu nästan en månad efter förlossningen så kommer jag i, i stort sätt alla mina kläder jag hade innan.. =)


Kans´ke inte dom tajtaste kläningarna.. Men vardagskläderna.. Det är grymt skönt. Visst jeansen sitter lite tajt och degmagen hänger över lite kanske.. Men tänk för en månad sen så var min mage på sprickningsgränsen.. Så jag är nöjd..
jag gick även upp hela 26 kg under graviditeten(från inskrivningen i vecka 19) Så igentligen gick jag nog mer upp 30 kg.. Det är helt sjukt..
Men nu har jag bara 8 kg kvar till vikten jag hade för ett år sen.. Så Minus 22kg på denna månad, barnvagns promenaderna hjälper.. Men jag längtar till jag ska få börja träna på riktigt igen.. Min kropp behöver några genom körare på gymmet varje vecka för att jag och kroppen ska känna oss pigg och glad..
Men nu är det Milly som kommer i första hand och då får vi vänta ett tag till jag är redo att lämna Milly för 1-2 timmar på gymmet.. =)

Men i maj ska jag i allfall börja rida.. KOmmer bli sjukt roligt.. Då får Milly vara med mormor i stallet också.. För lämna bort henne helt gör jag inte än..

Bilder kommer efter vi har varit i valbo..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0