Älskade lilla dotter...

Igår började vi ju med ersättnig som tillägg till ammningen då vår lilla flicka var så stor när hon kom till världen(4844g).
Jag tror hon behövde de.. Fick innnan läggdax och hon sov jätte bra i natt.. Endas en matning vid halv två...  Annars sov hon mellan 21.30-06.30

Men lillhjärtat har blivit så snorig. Det låter så jobbug.. Och inget kan jag göra.
Måste nog köpa en så där saka man suger ut snoret..´

Imorgon ska sambon ut på galej med jobbet, så jag fundera¨på om jag och Milly ska ta och hälsa på mor och far.. Och kanske en sleepover...
Ska ta och ringa senare i em och komma vad dom ska göra i morgon kväll...

I helgen här det stora tävligar i stallet.. Så då tänkte jag att vi ska dit ch hälsa på. Det var nu 2½ månad sen jag såg Petra.. Skrot hästen.. =)

Sen så ska jag få rida snart... =) Ja, kommer inte ens i håg när jag red sist.. I Augusti tror jag... För sen fick Petra ont i knäna och när hon väl blev frisk i dec var magen för stor för att rida.. =(

Så nu äntligen ska jag få rida.. =)
Men tänkte vänta tills maj.. Det är snart... =)

Det jobbiga är ju bara att jag måste lämna bort Milly medans jag rider och fixar.
Men det får jag lov att klara.. =)


Nykläckt Milly..


Petra




Men nu ska jag mata Milly med lite mat.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0