Kvällsrutin: Känna sparkar..

Ja, det är våran kvällsrutin nu förtiden...
Vi ligger med händerna på magen och känner när vilden där inne sparkarsin mor i magen.. Men en så länge är det bara mysigt.. Jobbigare sen blir det när den blir större och starkare... Det kommer det nog göra lite ont..

Jag måste ta och ringa barnmorskan nu också... Har en föreläsning i morgon sm inte är så bra att mmissa. Och så har ajg tid hos henne precis den tiden.. :(
Hoppas hon kan byta tid på den.. :)


I morgon går jag och skrutten in i vecka 25 också.. Helt sjukt... 15 veckor kvar.. Och magen går att dölja om jag vill.. Men vem vill de???


Denna vecka kommer pengar in på kontot.. Ska bli skönt.. Ett par byxor står på inköps listan... Nu kan inga jeans användas av dom jag har.

Sen är det massa julklappar som ska inhandlas och julskaer och mat.. Dt blir nog en dyr månad.. December blir som vanligt de...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0