Jag har det allt bra endå....

Jag har nog allt jag vill ha...
En underbar pojkvän/sambo, en fin lägenhet , jag håller på att får ett frö i magen som vi ska få se i mars, och ekomomi så vi klarar oss, mer vill man väl alltid ha...


I går var vi och handla lite presenter till en vän och lita annat till hemmet och oss själva..

Jag fick med mej ett par leggins och en lång t-tröja.. Vänliga kläder för en växande mage.. :D Men jag skulle ju behöva ett par byxor/jeans... Men hur snygga är dom då.. ursh... Så ska ta en sväng till grannstaden och kolla där.. Annars blir det internet.. Men känns bättre och prova nu.. När man har magen..


Men ett par tjockare byxor kan vara bra till vintern och inte bara springa runt i leggins och klänning...
:D


Men nu blir det resturangbesök med vänner..
God mat och dryck(apelsinjucie är ju gott) och trevligt sällskap..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0