Ensamt..

Jag tycker verkligen inte om när sambon jobbar eftermiddag..
Sitta själv på kvällarna.. Jag hatar att vara själv..

Laga mat till sig själv, äta själv, titta på tv själv, gå och lägga sig själv.. Men det är ju lite mysigt när han kryper ner när han kommer hem.. =)

Men nu är jag färdig äten och ska diska undan och sen ta och städa klart här hemma...
Såååå skönt när det är klart och så blir det fint till helgen...

Ska även slå in mors present hon ska få på lördag när vi ska fira henne..
Hoppas hon blir glad.. =)


I morgon blir det att gå upp tidigt då vi ska vara vid ultraljudet 8.00 och det tar i alafall 45 min dit...
Spännande spännande....


Jag ska ta och ladda kameran så det blir lite kort varje dag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0